Ko tikėtis per konsultaciją su plastikos chirurgu?

Chirurgas
Radote plastikos chirurgą, kurį patvirtino Lietuvos plastinės chirurgijos valdyba, esate pasiruošę planuoti savo kosmetinės chirurgijos konsultacijas. Planavimo ir konsultacijų procesai gali labai skirtis vienoje plastinės chirurgijos klinikoje negu kitoje.

Kai kurios klinikos pageidauja, kad pacientai elektroniniu paštu prašytų konsultacijos. Kiti paskatins jus paskambinti ar naudoti portalą, kad planuotų konsultacijas. Nepaisant to, plastikos chirurgo klinikoje reikės demografinės informacijos, kaip ir bet kurio kito gydytojo klinikos vizito. Tai padės biure žinoti apie jus tam tikrus dalykus dar prieš atvykstant. Pvz., Jūsų gimimo data gali parodyti, kad esate nepakankamo amžiaus, kad galėtumėte silikono gelio krūtinę padidinti. Jūsų adresas gali rodyti, kad važiuojote atstumu ir turėsite patarimų, nurodymų ir geriausius dienos grafikus. Yra menas planuoti, kad padėtų pacientė ar pacientas galėtų atvykti su tam tikrais lūkesčiais ir kuo labiau atsipalaidavęs (-usi).

Kai kurie plastikos chirurgai taip pat apmokestiną konsultacijas. Kada planuojate, turėtumėte paklausti, ar yra konsultavimo mokestis. Jei taip, taip pat galite paklausti, ar mokestis taikomas chirurginiam pasiūlymui, nes tai siūlo daugelis klinikų. Jei nėra mokesčio, nesvarbu, kad konsultavimas užtruks mažiau laiko. Daugelyje klinikų klientas pakankamai gerai interviu pradiniame kvietime gali žinoti, kaip planuoti ir atsakyti į jūsų klausimus. Kai kurios praktikos taip pat siūlo “grupines konsultacijas” su privačiais egzaminais. Nors tai nėra populiariausias konsultacijų būdas, tai yra būdas plastikos chirurgui šviesti “vieną kartą” į didelę būsimų pacientų grupę prieš kiekvieną pacientą individualiai.

Taigi, kokia yra konsultacija? Per pirmąjį vizitą plastikos chirurgo veikla orientuota į pacientų išsilavinimą ir rekomendacijas. Pacientų koordinatorius užduos klausimus, kurie padės sutelkti konsultacijas ir leis jums užduoti bet kokius bendruosius klausimus. Su šia informacija paciento koordinatorius taip pat truputį paaiškina numatytą gydytojo tikslinių klausimų skatinimo tvarką. Pacientas visada susitinka su plastikos chirurgu, kad gautų specialią rekomendaciją ir suprastų lūkesčius. Yra atvejų, kai plastikos chirurgas gali nesugebėti patenkinti paciento lūkesčių arba nemano, kad procedūrą galima atlikti saugiai dėl paciento sveikatos ar pageidaujančios per daug procedūrų vienu metu. Tokiais atvejais pacientas raginamas apsvarstyti, kas įmanoma. Yra ir kitų laikų, kai plastikos chirurgas rekomenduoja “daugiau” nei prašo pacientas. Tai dažnai atsitinka, kai paciento lūkesčiai neatitinka iš pradžių prašomos procedūros naudos. Pavyzdžiui, pacientas su mažomis krūtimis tikisi, kad krūtų didinimas sukurs geresnę krūtų formą, tačiau bus pasakyta, kad reikia atlikti krūtų pakėlimą. Nors tai gali nuvilti pacientą, tai geriausia pasakoti per pradinį vizitą.

Gavę savo rekomendaciją iš plastikos chirurgo, galite peržiūrėti nuotraukas prieš ir po. Galite taip pat turėti galimybę dalyvauti vaizdų morfavimo ar 3D simuliatoriaus programoje, kad gautumėte idėją apie savo rezultatus. Šie metodai gali būti naudingi, bet negali užtikrinti rezultatų. Chirurgo patirtis yra vertingesnė už bet kurią morfavimo programą (kalbame apie nuotraukas “prieš” ir “po”).

Prieš ir po nuotraukos. Dauguma plastikos chirurgų pateiks kai kuriuos jų geriausius prieš ir po rezultatus savo svetainėje. Apšvietimas ir kampai gali skirtis nuo vieno plastikos chirurgo nuotraukų iki kito. Prekyboje yra gudrybių, kuriuos plastikos chirurgai gali panaudoti, kad pagerintų jų rezultatus. Nepaisant to, tai gali padėti pamatyti, kokių rezultatų paprastai galima pasiekti. Dar kartą, nuotraukos negarantuoja jūsų rezultatų. Kai būsite konsultacijoje, prieš ir po to turite parodyti pacientų, kurie atrodo jums priešoperaciniu būdu ir kaip jie prižiūri operaciją. Nėra prasmės parodyti liekną moterį, kaip ji atrodytų su 300cc silikono gelio implantais, rodydama savo aukštą moterį su 450cc silikono gelio implantais. Prieš ir po nuotraukas, pateiktas jūsų konsultacijose, turėtų būti pritaikytos jūsų fiziniams matmenims ir kosmetiniams tikslams. Galite turėti geriausią draugą, kuris jums nurodė. Jūs matėte jos rezultatus ir norite atrodyti tik jos. Jei jūsų matmenys tiksliai neatitinka jo, kartais šis užklausimas gali būti sudėtingas. Mes stengiamės tai paaiškinti pacientams ir šviesti šį tašką per nuotraukas prieš ir po jo. Mūsų praktikoje patinka parodyti pacientus skirtingais gydymo etapais, todėl būsimi pacientai supranta, ko tikėtis išgyvenant. Kai kurie pacientai taip pat klausia: “Kiek mano procedūros atliktas chirurgas?” “Kokios dažniausios komplikacijos jūsų praktikoje mato iš šios procedūros?” Visi šie klausimai yra teisingi. Jis visada vertinamas, kai pacientas rašo klausimų sąrašą; tai padeda išlaikyti konsultavimosi tikslą ir efektyvumą.

Jums taip pat turėtų būti teikiama citata, kurioje būtų visi mokesčiai – chirurgas, anesteziologija, įrenginys, prietaisai, priešoperacinis kraujo tyrimas/EKG ir kt. Be to, po operacijos niekas nemėgsta staigmenų. Pavyzdžiui, paklauskite apie operacijos kainą, jei turite kokių nors komplikacijų arba norite peržiūrėti netinkamai išgydytą randą.

Nors kai kurie pacientai savo konsultacijose planuoja operaciją, niekada neturite jausti spaudimo planuoti iškart. Plastikos chirurgai nėra naudojami automobilių pardavėjams, todėl neturėtumėte jausti, kad kai kurie “sandoriai” ketina pasitraukti, jei nedelsdami planuosite. Chirurgija yra rimtas dėmesys, į kurį reikėtų atsižvelgti. Mes rekomenduojame antrą konsultaciją, jei reikia, ir visada reikalaujame, kad pacientas grįžtų priešoperacinį vizitą ir pateiktų papildomų klausimų ir peržiūrėtų plastinės chirurgijos planą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *